En vecka kvar…

... exakt till jag ska träffa sköterskan på Ersta sjukhus inför IBS skolan.

Det ska bli spännande att träffa henne. Vad som ska ske där vet jag inte helt säkert men jag antar att man ska berätta om sina symptom och hur jag mår och hur jag hanterar detta.

 

  • Ska man kanske skriva ner hur man mår?
  • Ska man kanske skriva ner vilka symtom jag har?
  • Ska man kanske skriva ner hur jag hanterar det här?

 

 

Ne eller kanske inte.

 

Lever ju med det här hela tiden så d kan ju inte bli svårt att svara på eventuella frågor.

 

Jag ska åka dit i helgen för att se hur jag snabbast tar mig dit.

Sen att man får en promenad på söder samtidigt är ju inte fy skam.

 

Om magen håller.


Kommentarer
Postat av: V

Önskar dig lycka till. Jag kommer nog att skriva ner några punkter, lätt att glömma bort när man är litet nervös kanske.

2011-04-30 @ 18:12:59
Postat av: M Svarar.

Jag ska nog skriva ner frågor och undringar jag också.

Blir nog lätt att man glömmer allt det där man tänkt på.

2011-04-30 @ 18:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0