Man ska aldrig ropa innan man hoppat över ån.

Heter det inte så?

Jo jag tror faktiskt det.

Igår hade jag en magdag men en normal sådan. Tyckte jag.

Sen kom jag på det i natt då jag kände olust och ångest över att det inte kändes bra.
Nej jag hade inte ont i magen utan jag kände mig olustig helt enkelt.
Jag tänkte då till och insåg att jag inte haft varje dag töming och det är ett dåligt tecken för då kommer det alltid en tömmar dag.

Nåja jag tänkte inte mer på det utan somnade om till slut.

Vaknade när klockan ringde och kände den där äckliga illamåendet som jag får innan det slår till.

Sagt och gjort när jag väl sen vände mig om för att stänga av klockan fylldes hela munnen med magsaft.

Fy och blä det är så jävla äckligt.

Men jag insåg att illamåendet var där och att jag inte hade inbillat mig den.

Jag fick lov att sjukskriva mig och det gör
ONT I SJÄLEN ATT INSE ATT MAN ÄR OBRUKBAR IDAG.

När det väl var gjort var det bara att ta tur och retur biljett till toaletten.


Så många timmar som jag sitter på toan varje år borde belönas med en guld sits.

Så där har jag ägnat en del av morgonen.

Fördelen idag är att jag känner mig hungrig och det är ett bra tecken på att det kan gå över SNABBT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0