En bra IBS dag.

....NOT.

Eller så är d just det jag menar. En ibs dag helt enkelt. Men att ordet bra står för en perfekt dålig IBS dag.

Magen vill inte ha någon mat och den jobbar och stökar. Har haft det på känn att d var på g ett anfall.

Men jag kunde som vanligt inte stoppa den utan det är bara att följa med the flooow...

Men jag känner mig inte på något sätt stressad då jag vet att jag inte har något som måste göras.
Det är rätt skönt men att må illa och hm springa på toan är ju iof inte något kul. Men man måste ju.

Annars så rullar livet på som vanligt men med en gladare jag.

Hur mår ni andra IBS:are som följer min blogg?

Vore kul att få ett livstecken från er så att jag vet att ni är med.

  • Hur mår du?
  • Har du hittat något som fungerar?
  • Har du haft någon typ av hjälp av det som finns på min blogg?
  • Eller gillar du helt enkelt bara att titta in i bland?
Saknar era kommentarer.

Några av mina följare:


Hur mår du V som följde mig ett tag.
Du börjar väl närma dig IBS skolan snart?

Eller Catarina Hur mår du och har du hittat nått som fungerar?

Hur går det för dig Gabbi. Har du hittat något som fugerar bättre än Dimor?

Hur går det för dig Elin som skrev till mig?

Hur går det för dig A som skrev?


Hur mår du som har trillat in här som sökte på just IBS på nätet?

Här är alla kommenterer som jag har fått.


Du vet väl om att du kan följa mig på BLOGLVOIN. Det gör du genom att klicka på ikonen där uppe till höger

Right?

C u.

Dagens positiva tanke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0