Hej bloggen!

Här slappas det och njuts av lugnets dagar. Många böcker har det hunnit bli och jag har haft magdagar men också bra dagar. Så det har inte varit de där jävligaste av jävligaste dagarna. Men en dust då å då får jag. Men det kan man ju leva med. Eller förresten det kan jag ju inte välja utan jag måste stå ut.

Nej men jag känner mig lite tryggare då jag vet att jag kan stoppa de värsta vatten diarreerna och jag vet att jag då har stopp ett tag så att jag hinner göra massa roliga saker.

Det tror jag gör att man slappnar av jätte mycket då man ska åka iväg och göra saker som innebär tunnelbaneresor och dyl.

Sen har jag lagt till med ett lite nytt tänk.

  • Jag gör det här som jag har tänkt att göra
  • jag äter frukost/lunch eller middag fast jag ska åka iväg någonstans
  • jag ska göra detta utan att bry mig i hur magen är just nu
Det hjälper för att jag VET att jag har mina dimor.
Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0