Härlig dag på IBS skolan och stan.

Det var riktigt kul att träffa de som kom till Ibs återträffen.

Vi samtalade om hur vi har det efter senaste tillfället. Vi kämpar alla på, på olika sätt. Några har hittat små knep för att underlätta sin vardag.

Det kändes väldigt vemodigt att går därifrån. Som att - NU ÄR DET SLUT. Så viktig har dessa träffar varit för mig
Jag önskar att man fick träffas någon gång då och då. För hur viktigt är det inte att få vara tillsammans med jämnlikar. Utbyta tankar och funderingar. Kännas sig som en av många och inte en av ingen.

Jag och en tjej S kände likadant så vi spåna lite på om man kunde hitta någon typ av träffar där man kan sitta och delge varandra tips och funderingar men hur man ska få till något sådant vet vi inte.

Men det vore skit kul. Lärorikt och härligt.

Efter träffen hade jag en trevlig stund på stan. Jag besökte några julmarknader och handlade lite julklappar.


Jag sitter här ändå och undrar om det finns något intresse att skapa en grupp med IBS:are där vi kan mötas och utbyta erfarenheter och tankar????

Vårt vackra stockholm i solsken en decemberdag ¨år 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0