I bland hjälper det inte!!!!

Nej hur mycket man än vill och känner sig redo för så hjälper det inte att hålla tummarna.
Man kan försöka övertyga sig att man ska och att man måste men sen är det andra som bestämmer.
Ja jag blev inte antagen till KBT studiegruppen. Du kan läsa mitt inlägg här om just den.

Anledningen till att jag inte kom med var att jag inte har utretts nyligen ang min diagnos IBS.

Känns dötrist då jag kände att jag verkligen vill och behövde detta men man får inte alltid som man vill.

Jag har iof startat mitt nya liv med ett positivt tänkande ang mitt liv med ibs. Jag utmanar mig själv mer i det sociala livet för att inte låta sjukdomen knäcka mig och ta över mitt liv mer än det redan har gjort.

Jag hoppas att KBT studien gör att fler av oss kan få ta hjälp av den om den visar sig vara positiv i vårt vardag.

Men asså shit vad besviken jag blev då jag fick mailet men jag kan inte hänga läpp för hur det än är i slutänden så är all forskning inom IBS bra för oss alla.

De kanske hittar orsaker till att man får det som gör att man kan ta fram en medicin som håller det i schack eller tar bort symtomen om än inte diagnosen.

Man kan väl få drömma lite.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0