I går var en härlig dag...

Jag veckohandlade som jag brukar göra varje helg.

En sak som drar ner stress.

Jag satte mig ute i solen och läste min bok, Trasig som förövrigt började läsas och som sedan lästes klart i går.

En bok om dagen håller värken i magen borta..

Nej så lätt är det ju inte men det drar ner en massa stress att tillåta sig sjunka ner i en bok.


Jag hade en trevlig middag med de mina och vi satt sedan tillsammans och såg en bra film.

Det är nedstressande det också.


Sen att veta att inga måsten sitter i väggarna gör ju stressen ganska mycket nedsatt också..

Nu ska jag bara göra det jag vill, vilket kan innebära att städa och stöka men det är på mina vilkor och för att jag vill och inte måste.

Sommaren är njutfull då man bara vågar låta stressen fly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0