”Ovädret” drog inte vidare i går.

Magen mullrade vidare i går kväll men jag har haft en bra natt och morgon. Kände av det efter en förmiddagspromenad och under utevistelsen men inget mer.

 

Jag gick hem och åt lunch och sen var det som att magen gick all in.

 

Det samlas ju en del i systemet och när det blir en attack så blir det gärna att det fortsätter till det är tomt.

 

(om magen/tarmarna  verkligen är och blir  tömd vet jag inte men d känn så)

 

Då var det dags för en attack igen, men man får bara gilla läget.

 

OM jag inte tar stoppande (DIMOR) nu så kommer det fortsätta och återkomma varje gång jag sätter igång systemet genom att äta eller dricka något.

 

Nu har jag mina tabletter som jag kan ta så det blir några sådana så kommer det att ge sig direkt.

 

Love Mr D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0