Hur startade min IBS blogg och varför?

En anledning till att jag startade denna specifika blogg var för att jag ville skilja min sjukdom från mitt vanliga liv.

 

Fast egentligen går det ju inte att skilja dem åt.

Men min privata blogg blev så deprimerande då jag skrev så mycket om hur det är att vara sjuk/alla nackdelar med att ha IBS.

 

Så jag ville ha min privata blogg mer privat och där skriver jag så positivt som bara är möjligt om mitt liv.

För mitt liv innehåller naturligtvis även mycket skoj och positiva händelser också. Då jag inte låter IBS:en ta över.

 

Här på min IBS blogg kan jag skriva av mig av min frustration över hur det är att leva och ha IBS.

 

Marita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0