10 dagar utan...

...pepsi max. Ja jag har iof inte varit utan i hela tio dagar men jag har inte druckit något sånt under veckorna och till helgen köper jag en eller två flaskor, för att skoja till det till helgen.
Då jag inte är ute och super skallen i bitar. För sånt strunt håller jag inte på med....

Men jag måste faktiskt säga att min mage har varit lugnare och när jag får ett anfall så går det över fortare och jag mår inte illa när jag vaknar på morgonen.
Samt att jag inte får hemska sura uppstötningar.

Det negativa är att jag dricker för lite vätska just nu men.
Men det löser sig säkert.

Men jag tänkter fortsätta på den här banan. Det som känns bra är ju inget man kan låta bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0