Dagens känsla och åsikt.


Kommentarer
Postat av: V

Stämmer så himla bra - en stor sorg känner man ofta med den här sjukdomen som förändrar hela ens personlighet.

2011-05-01 @ 20:19:20
Postat av: M Svarar.

Ja det jobbigaste är att den styr ALLT.



Vad man kan göra och hur man mår.



Jag vet inte hur det är med dig men jag är överviktig, och då tror inte folk på en att man KAN ha den här sjukdomen.



Jag frågade min magläkare om det verkligen var rätt diagnos ställd på mig och då svarade hon att det har inte alltid med vilken vikt man har.



Hon menade på att en del är underviktiga eller normalviktiga och en del är som jag.



Jag frågade då vad det är som gör att jag har så svårt att gå ner i vikt.



När jag har en dålig period kan jag iof tappa fem till tio kilo på nolltid men gå upp lika fort igen.

Med nått extra kilo på köpet.



Men normalt sätt pendlar jag fem kilo upp eller ner beroende på hur jag mår.



MEN JAG SAKNAR ATT OPLANERAT ATT SÄTTA MIG PÅ EN UTESERVERING OCH ÄTA NÅTT GOTT UTAN ATT BEHÖVA TÄNKA PÅ VART NÄRMASTE TOALETT FINNS.

2011-05-01 @ 20:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0