Fyra dagars....

ihållande diarreer blev resultatet av att jag inte tog stoppande.

I går tog jag till slut två stycken. Men jag testade en ny sort. Dimor är ju samma sak som Imodium. Om du inte nu visste det. Men jag har köpt hem en sort som heter Imodium plus.


Den tog jag och testade i går.
Man tar dom på samma sätt som dimor.


Vad var nu för skillnaden jag kände av mellan den och dimor då?

  • Jag blev inte illamående när jag tagit dem.
  • Jag fick inte lika mycket ont i magen efter intag heller
  • Jag kände inte heller något illamående och magont  dagen efter.
  • dom verkar inte lika mycket urindrivande som dimor (negativt eller positivt?)
Den lugnade magen något fortare också.

Så dom verkar något bättre än Dimor faktiskt. Det ska bli spännande om den håller magen i trim på samma sätt som Dimor.

HAR DU PROVAT BÅDA DESSA OCH MÄRKT NÅGON SKILLNAD??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0