Hej Madeleine R. (igen :-) )

Madeleine om Hej Madeleine:
Hej!
Vad roligt att du svara så snabbt. Idag är min mage som en ballong men annars är det bra :) Tack för ditt tips skall tänka på att fasta. Det som jag tycker fungerar ganska bra är när magen krånglar är smoothie, Skall njuta av min sem. Ps !Skall gifta mig på Arlanda ;) Kram Madeleine
Hej!

Klart jag svarar snabbt, kollar ju in datorn varje dag eller rättare sagt flera ggr per dag.

Men åh grattis. Då får du ju en perfekt start på din resa. Härligt.

OM du vill byta mer erfarenheter om IBS får du gärna Adda mig på Face. Men det väljer du själv.

Kram.

Trevlig resa om inte annat.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej !

Jag addar dig gärna .Kommer tyvärr inte ihåg vad du heter i efternamn :( Du får gärna adda mig Madeleine Rufatti, Kram

2011-09-27 @ 19:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0