Svar på inlägget....

Babbi om Att det ska vara så svårt att komma i säng...:
Känner igen mig..har haft IBS sen 1984. Det tog 10 år innan jag ens vågade söka för det så att jag fick ett namn på eländet!


Mitt svar:
När jag fick min diagnos stressmage var jag ju bara åtta år och sen har jag inte tänkt mer på det utan bollats mellan läkare som trott både det ena och andra men sen när jag fick veta att det idag heter IBS har mitt liv förändrats på många sätt. Nu skrivs det ju också mycket om det så man kan få mer kunskap i hur man ska hantera det. Jag tror och är övertygad om att vi alla som har ibs hittar våra vägar. Inget är rätt eller fel utan det som är rätt för mig kanske är fel för en annan.

Men vad skönt att du till slut fick ett namn och med de också kanske finner dina vägar mot ett bättre mående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0