Svar på kommentar!

På inlägget "Gå ner i vikt! ♥" (http://minibsochjag.blogg.se/2012/february/ga-ner-i-vikt.html)

Tänk på att viktväktarna har förändrats sedan du var med och i dag får man äta allt men inte alltid! Jag vet fler som har olika problem som klarar vv bra! Så jag rycker de är värt att pröva!  En sak e ju säkert, det fungerar och man lär sig äta rätt vilket gör att man inte behöver känna att set är en diet utan en livsstil! Så nu är det bara att skriva in sig å testa;-))

Mitt svar:

Hej Lotta (jag antar att det är du Lotta R som jag känner :-)

 

OM det är en annan Lotta säger jag Hej till dig istället.

 

JO det var ett tag sen som jag var med i VV men sist jag försökte var inte för så många år sedan. Då hade de en instruktör eller vad de nu kallas. Som var helt fel för att tagga och inspirera mig. Han talade bara om hur han gjorde för att få ta sin eller rättare sagt sina alla öl till helgen. Det var helt oseriöst om du frågar mig. De hade en jätte bra konsulent (heter d kanske?) när jag gick dig första ggn. Hon inspirerade och gjorde kurserna roliga intressanta men framför allt informativa. Jag ska ta mig en funderare. För det är såååå viktigt att ha en bra ledare (kallas de så kanske) som får en att lyssna.

För som du säger så ska man ju skapa sig en livstil som håller resten av livet. VV är den dieten eller bantningen jag tror på i längden.

Fast jag hatar att kalla det bantning. Det får en så dålig klang.. Men att ändra sin matkultur är ett helt annat sätt att se det på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0