Svar på kommentar!

Jeanette om Svar på kommenter som kommenterats!:
Hejsan, Jag undrar om du har testat läkemedlet IBEROGAST? Jag har kanske IBS, ska göra en undersökning till och tänkte bara om du hade någon erfarenhet av detta läkemedel. Kram och tack för en bra blogg!

Mitt svar:

Hej Jeanette!
Vad roligt att höra att du gillar min blogg.
Det glädjer mig att den är till godo för andra också.

Jag har inga erfarenheter av IBEROGAST. Men jag har naturligtvis hör talas om den. Men om jag inte har helt fel är den bra för uppkördhet, illamående och magnip.
Jag lider mest av diarreer och har iof allt det andra som magont, uppjördhet, illamående, förstoppning men det är inte så ofta jag lider av dessa symtom.
Så mitt mål har varit focuserad på att lindra mina diarreer i första hand.

Men här har jag hittat lite information på fass.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack för ditt svar!



Är det IBS så får man som du skriver, testa sig fram och se vad som går och inte går. Men man får väl ha halva apoteket i väskan så man kan jobba. :/ Kram

2012-02-26 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0