Svar på kommentar på inlägget...

H om Hej!!!:
Jag har också IBS och uppskattar verkligen din blogg!


Mitt svar till dig H

Hej H!

Vad roligt att du gillar min blogg. Det gör mig riktigt glad.
Min blogg startade från början som en blogg där jag kunde skriva av mig om hur det är att leva med IBS. Jag ville ta bort allt det negativa från min privata blogg och då kom denna till.

Jag har valt att skriva öppen om hur det VERKLIGEN kan vara att drabbas av skoven.

Det har också blivit en blogg där jag lägger upp artiklar som jag hittar ute på nätet och den informationen man kan finna även där.

Jag säger ju inte att allt är rätt eller sånt som kan hjälpa oss men kanske står det något som kan hjälpa någon.

Det har för mig varit en härlig känsla att nå ut till fler.

För vi är några stycken som har IBS..

Jag hoppas att du fortsätter att följa min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0