Oskrivet blad!!


Det är både spännande och lite läskigt att inte veta vad det nya året har med sig. Blir det ett bra eller dåligt år?
Kommer jag få uppleva många bra saker eller kommer året bära med sig en massa bedrövelser.

Ja antagligen lite av båda för det är väl så livet oftast är. Lite hit och dit upp och ner.

Jag ser fram mot att utmana mig mer i mitt liv. Jag har även anmält mig till två studier ang ibs och jag hoppas jag kommer med i någon av dem.

För som jag redan har skrivit om så kom jag inte med i KBT studien men jag hoppar på nästa möjlighet och har stor förhoppning om att komma med i det ena projektet.

Det kan ju bara bli bättre i forskningen ang ibs då man faktiskt startar en massa olika studiegrupper för att komma gåtan närmare.

Vad det är för studien som jag anmält mig till är:

Om IBS är genetiskt.
Och sen ska man även forska i om det finns ett samband mellan IBS och rygg värk hos dessa patienter.

Jag tillhör dem som har ont i den delen av ryggen som man har sett ett samband med eller hos ibs patienter.

Det ska som sagt bli spännande att se om jag får vara med.
Men jag är hur som helst sååååå glad över att man forskar i gåtan IBS....

Håll tummarna är du snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0