Svar på kommentar

Camilla om Stå på egna ben...:
Hej!

Är du facebook-medlem? Isf tycker jag att du ska gå med i den nystartade IBS-gruppen :)
https://www.facebook.com/groups/413464365345908/

Jag fick igår, efter många läkarbesök och nonchiga bemötande, äntligen bekräftat det jag redan visste, jag har IBS. Så nu har jag startat en grupp för information, stöttning och tips.

Mvh Camilla

Mitt svar:

Hej Camilla!
Jag tipsar gärna om denna sida på facebook. Roligt med såna här initiativ. Jag har nu själv blivit med i den gruppen.


Vill även tala om att:


Det finns fler sidor/grupper på facebook för oss som har IBS.

Titta gärna runt på facebook så kanske du hittar din favorit.

Allt detta är ju bra då man kan byta erfarenheter och kunskaper med varandra.

Lika väl som läkarna inte har några givna svar kanske vi tillsammans kan hitta våra svar på hur vi ska må bättre.
Lika gott som något annat. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0