Svar på kommenter

Svar på kommentaren på inlägget Har du provat ISO dieten?

 

Nej, det har jag inte :) Jag blir bara bättre av det! Jag ledsnade ett tag och ville prova något annat. Jag provade gluten men jag blev bara sämre, uppsvälld och kramper, illamående varje dag. I fredags vaknade jag upp med en hemsk smärta, spydde galla. Då bestämde jag mig för att direkt köra LCHF igen och nu är jag mycket bättre igen! :) Vad tråkigt att du inte kan äta LCHF! Nej det låter inte som några dåliga ursäkter, jag förstår! &du klart alla äter felaktigt ibland, man fuskar. Men det gör jag oftast om det är helg och jag inte har något inbokat :P Nej, någon LCHF kost har jag inte hört talas om förutom LCHF tyvärr.//Malin

 

Mitt svar:

Skönt att det fungerar för dig. Man måste nog prova sig fram..

 

/ Marita,

 

Svar på kommentar igen den 4 sep 2012

På inlägget Om: Har du provat ISO dieten?

Från Malin.

Ja jag är jätteglad att det fungerar på mig, livet blir lite enklare :) Precis, det är det enda som gäller. Alla är olika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0