Svar på kommentar.

Kommentar på inlägget Ny kategori på bloggen
 
Jag har nog faktiskt aldrig bytt jobb pga magen, fast att jag många gånger egentligen behövt göra det. Men jobb växer inte direkt på träd:)
Mitt ena jobb "valde" jag innan mina magproblem hade hunnit växa sig så stora.
Ibland fantiserar jag o drömmer om vad som skulle vara det optimala jobbet för min mage.. Jag kan tänka mig att nån form av kontor skulle funka bra, där man kan springa iväg till toaletten o förhoppningsvis inte har så lång väg dit.
Är det så att du ska byta jobb, lycka till: det blir säkert bra:) försök inte stressa upp dig eller bli nervös ;)
 
Mitt svar:
 
Hej N
 
Jag har bytt jobb och än så länge har d funkat bra med min mage.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har också ibs checka in min blogg!! http://aloeveranu.devote.se/ ha det bra!

2014-09-17 @ 20:18:51
URL: http://aloeveranu.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0