På stan magen och jag...


En promenad i gamla stan blev det. Vi traskade runt och bara njöt av att känna solen och se alla glada turister.



Vi försökte gå in i storkyrkan men där tar man inträde numera.
Fel tycker jag.

För i kyrkan ska alla vara välkommna och inte bara de som kan betala för att komma in.
Dagens åsikt.

Himlen växlade mellan blå och svart himmel.

Jag älskar verkligen vår stad. Mycke vatten och alla fina byggnader.


Vi aslutade stads promenaden med att gå upp till hötorget och där handlade vi lite saker innan vi åkte hem.

En dag på stan med orolig mage funkade.
Men bara för att:
  • jag inte åt något innan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hittade din blogg när ja googlade lite.

lider också av ibs och känner igen mig i allt du skriver! Har senast provat tryptizol, funkade i början men har fått nå slags återfall igen.. Har du provat några mediciner? /Emma

2011-09-12 @ 17:34:00
URL: http://emmamagdalenasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0