Bus kul!

Det är så roligt att ni kommenterar. Jag blir verkligen glad.

Jag skriver om det som har krånglat till mitt liv men som också har gjort att jag är den jag är idag.

Ibs:en är en del av mig vare sig jag vill det eller inte.

Jag känner en sån ödmjukhet över att  ni tar kontakt både via inlägg och via min mail.

Jag fick idag ett långt mail från en mamma som skrev om sin familjs situation och hon fråga om jag hade några tips att ge. Jag lägger inte ut mailet här då jag inte vet eller har fått svar på frågan om jag får det.

Jag är ingen expert på diagnosen men jag försöker förmedla det jag finner och det andra tipsar mig om för att kanske kanske hittar du ditt sätt att klara av din vardag.


Det är skönt att veta att vi är fler. Det hjälper mig ibland då man känner sig helt nere och orkeslös.

För jag har märkt och hört från flera att det är svårt att få förståelse från andra.
Då är det skönt att "tala" med någon som faktiskt vet hur det kan vara en helt vanlig hopplös dag.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0