Då har man firat jul och födelsedag.

Nu är julen över för den här ggn och det är ett helt år till nästa. Låter nästan som att jag lidit hela helgen vilket jag inte alls gjort utan tvärtom.

Sen har magen varit schysst mot mig under helgen och nu är det bara tv mys och lugnt hela veckan som kommer.

Jag är ledig från jobbet för att mysa efter födelsedagen.

Inte varje dag man fyller jämt.

Jag blev bortskämd av de mina med en ny tv - 42 tums 3D plasma tv som gör att tv tittandet blir ännu mysigare. Stor text så man slipper använda glasögonen.

Så ja jag kan nog säga att den här julen har varit så bara bäst.

Snart är det ett nytt år och jag har stor förhoppning om att den kommer bli kanon.


Kommentarer
Postat av: V

Grattis i efterskott!!! Och ett riktigt Gott Nytt År!

2012-01-01 @ 17:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0