Nästa steg.

Idag ska jag bli intervjuad. Ang antagningen till en KBT studie som jag har anmält mig till.


Vi får se om jag lyckas komma med. Jag har stor förhoppning om att få komma med.

Kanske kan det förändra mitt tänk över min mage ännu ännu mer än jag redan har påbörjat.

För visst är det så himla lätt att lägga sig ner och tänka -jag får låta bli för tänk om magen pajar- istället för att tänka -åh vad kul det ska bli - för varför ska magen paja just nu.

Jag har lätt för att misströsta många gånger då jag ska och vill göra något. Men ibland kastar jag mig ut i aktivieter i vetskapen om att det faktiskt kan bli helt fel men hur ofta har jag inte lyckas få en god och lyckosamt tillfälle utan magtok?

Jo det är nog 50,50.

Jag vill vara postivit inställt till att göra saker men ibland slås man av sån deppighet att man har fått ställa in en massa roliga saker pga magen så man då glömmer bort alla gånger man faktiskt kunnat göra allt det där roliga som man förutsatt sig att göra.

POSITIVITET KOMMER MAN LÅNGT MED.

Men det NEGATIVA KAN MAN KOMMA LIKA LÅNGT MED OCKSÅ MEN DÅ I EN NEGATIV SPRIAL NEDÅT ISTÄLLET FÖR UPPÅT.

Så nu satsar på på spiralen som ska upp.

Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0