Nu hittar jag enklare dit.

Fast det var ju så enkelt jag misstänkte att det skulle vara.




Man gick hela vägen från slussen tills man kom fram till Fjällgatan







Ersta sjukhus.



Längst bort på den här gatan kommer man ner från fjällgatan och grönalund ser man längst bort.
Eller kanske inte men den finns där.

Bilden nedan är från det som är längst bort på bilden ovan.





Men vad har vi här?
Folkungagatan låg alltså så här nära. Big Ben har man ju varit på.
Vi följde denna gatan så vi kom ner till medborgarplatsen.

Sen bar det hem...

Nu hittar jag lätt hit när jag ska till Ersta på Torsdag.

Kommentarer
Postat av: V

Utsikten från sjukhuset kan man ju inte klaga på :)



Trevlig Valborg!

2011-04-30 @ 18:11:28
Postat av: M Svarar.

Utsikten är underbar härifrån.

Min mamma och pappa och jag har ätit middag på eller vid Ersta sjukhus då jag var yngre och det var toppen att sitta där och titta ut över vattnet.

2011-04-30 @ 18:36:43
Postat av: M Svarar.

Önskar dig en trevlig valborg också.



Här blir det middag med son och bror.

2011-04-30 @ 19:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0