Ny kategori på bloggen.

Den heter Arbeta/yrke.
 
Här kommer jag skriva om hur det är att arbeta och hur man kanske valde sin yrkes inriktining när man har IBS.
 
Det vore intressant och få veta hur du klarar av att arbeta när din mage styr ditt liv.
 
Vilka jobb du testat men inte kunna arbeta vidare med då det inte fungerar pga magen.
 
Vilka jobb som faktiskt fungerar bra att utföra trots magen?
 
Valde du din inriktning innan magen blev sjuk, och hur fungerar `det att utföra ditt jobb efter diagnos ställningen?
 
 
 
Ne jag tror att du förstår vad som kommer ligga under den här kategorin.
 

Kommentarer
Postat av: N*

Jag har nog faktiskt aldrig bytt jobb pga magen, fast att jag många gånger egentligen behövt göra det. Men jobb växer inte direkt på träd:)
Mitt ena jobb "valde" jag innan mina magproblem hade hunnit växa sig så stora.
Ibland fantiserar jag o drömmer om vad som skulle vara det optimala jobbet för min mage.. Jag kan tänka mig att nån form av kontor skulle funka bra, där man kan springa iväg till toaletten o förhoppningsvis inte har så lång väg dit.
Är det så att du ska byta jobb, lycka till: det blir säkert bra:) försök inte stressa upp dig eller bli nervös ;)

2014-08-09 @ 01:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0