Fyra dagar fick jag.

Tänk vad lycklig man kan bli över att inte ehe skita. Men så är det faktiskt. Men när jag tagit dimor så tar det fyra dagar innan jag går på toa.

Men när det sen väl är dags så kan jag garantera att jag får sitta på toa måååånga ggr.

I dag var det en sån dag. Som tur va hann jag göra det jag var tvungen till att göra.
Alltid något.

 

Men sen har jag nog tömt det minsta lilla som fanns där i tarmen. Då känner jag mig alltid lika tom och slö.


Varför blir man så slut? Det är som all energi rinner ut tillsammans med allt som kommer ut.

Men jag sörjer inte och misströstar inte idag på samma sätt som jag alltid gjort förut. För jag vet ju nu att om jag ska göra något så kan jag alltid ta mina tabletter och vips så kan jag göra det. Det känns faktiskt kanon d.

Är så glad för möjligheten att kunna styra i bland i alla fall.
Men det kanske kommer en dag när mina tabletter inte fyller sin funktion längre men jag får njuta så länge det går.



Kram från en IBS:are till en annan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0