Jag är såå less på min mage.

Är det någon som vill byta??

Jag lovar du får den gratis och jag står för leveranskostnaden.

Jag lovar.

Den kan vara lugn och sen rätt var det är så är det som värsta buller maskinen eller så kan den vara normal och sen bara rinner det om den.

Jag kan och kommer aldrig acceptera att den styr mig.
Jag kan och kommer aldrig låta den ta över mitt liv.

Jag måste acceptera den och ta kontrollen över hur den ska sköta sig.
Mitt liv tar kommer att ta över magen.. BASTA.

Jag bestämmer när den får lägga mig ner.
Jag bestämmer när den får ta över.

Men Jag bestämmer inte ett skit helt enkelt men jag jobbar på det.



Jag vill och kan och jag tänker leva mitt liv så som jag är värd den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0