Osäkerheten tätnar.

Jag känner mig lite osäker på om det verkligen funkar eller om det bara var ETT bakslag.

Jag skulle resa bort i torsdags och jag var då tvungen att ta två tabletter för att våga åka. Det funkade bra och vi kunde åka 35 mil utan magkrångel.

Men sen när vi var på plats och vi hade ätit middag så dog magen totalt.

Fast jag tagit mina två dimor på morgonen. Men det gjorde jag för att magen redan dagen innan var knepig.
Men jag sprang på toa flera ggr på torsdagen och jag hade svin ont i magen under hela natten till fredagen.

Hjälper dimoren inte längre eller var det som sagt bara ett bakslag?

Ja jag vet inte men lite orolig och osäker känner jag mig.

Men magen har varit bra sen i torsdags kväll och jag har mått helt ok.

Men om jag följer alla andra mönster så blir d en toa dag i morgon. För då har det gått fyra dagar sen jag tog tabletterna.  Visserligen blev d 2 ggr 2 då men magen har i alla fall hållit.

Jag har haft en underbar tur uppåt landet sen i torsdags och jag måste säga att jag har trots det lilla bakslaget kunnat njuta av mina utflykter utan att vara oroad över att något ska hända med magen.

Så tummen upp för dimor...ändå.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0