Julpimpat vardagsrumsbordet.

img_0076 (MMS)

Julpimpat vardagsrumsbordet.


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Hej, jag såg vad du skrivit på blogresponse nyss men kan inte se vad du menar. Vad är det för webbläsare du använder? :)



Uppskattar att man säger till då något inte står rätt till för då kan jag ju fixa till problemet, så tack för att du säger till :)

2011-12-12 @ 22:02:24
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Marita svarar

Hej!



Jag vet inte om du tittar in hit efter mitt svar men jag skriver här ändå.



Jo jag menar att när man schrollar ner på sidan så smalnar det vita fältet av ju längre ner man kommer. Tittar man på tex maj månad så smalnar den av.

Jag använder webbläsare firefox.

2011-12-12 @ 22:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0