En hemlig men avstressande aktivitet...

....som du kanske inte visste att jag gör..

Spelet Bubbel Saga på spelhallen msn.

Mitt rekord...


Barnsligt enkelt och samtidigt så löjligt roligt.

Det är bara att sitta där och trycka så sköter sig spelet själv..

Om det när något som frisläpper hjärnan på en massa tankar är just att sitta och bara knappa på datorn och spela detta dock så barnsliga spel.

Man finner ju sina laster eller hur?

Det här får mig att stressa ner en massa.

Jag spelar detta och några andra spel.

Midas Mahjong tex.



Strategi spel är lite klurigare men fasiken så kul och får alla jobbiga tankar och all stress att fly iväg..

Till Grannen kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0