Jag lyckades övervinna osäkerheten.

Jag har börjat utmana mig själv och min mage.

 

Det kom ett mail från kungsträdgården, ja ett sånt där mail som man bett om att få om något nytt händer nere på ”kungsan”. I det mailet stod det att det skulle vara sommarmarknad och street dance festival där under helgen.

 

Kan ju vara kul att titta på tänkte jag. Att ha ett mål när man åker till stan.

 

Sagt och gjort.

 

Jag vaknade med en lite orolig mage. Som vanligt men jag duschade och gjorde mig i ordning. Kollade så att jag hade med mig mina dimor. Vilket jag hade och så gav jag mig iväg med de tröstande orden. Det finns toalett i stan.

 

Det blev en jätte mysig utflykt även om marknaden var en stor besvikelse och streedancen såg vi inte mycket av. Det var en snubbe som spelade på några hinkar. Men som sagt målet var ju att ge mig ut fast magen var orolig.

 

Det blev en del shoppat och jag åt till och med mat i stan. Det gjorde jag utan att behöva ta någon medicin.

 

Yihaaaaaaaa. I done it.

 

När jag sedan satt på tuben hem så morrade magen ilsket men jag försökte ignorera den. Hur man nu gör det. Men hem kom jag utan större problem kom jag och var så lycklig…

 

(hade iof en tarmrensning för någon dag sen och det kan ha hjälpt till att det fungerade idag, men skit samma det var nice att det gick bra)

 

Såg den här reklam bilden på hötorgets station då vi väntade på tunnelbanan.

Den är för jäkligt gullig.

Resten av kvällen ägnades hemma med god mat och med film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0