Svar till Elin 22 år.

Tack för din fina kommentar:

Elin om Dagens fina ord till er som läser.:
Hej!
Du har en jättebra blogg!! Helt underbart att se någo skriva om sånt som man vanligtvis är tyst om. Fortsätt blogga!

Är själv 22år och har IBS, inte roligt överhuvudtaget.
Men kan inte du skriva lite mer om läkemedel som hjälper magen?? För jag har inte riktigt hittat mitt som verkligen fungerar för mig än. Och har läst att dimor ju fungerar för dig (plus att jag har hört av andra att den är bra).

Massor av kramar!
07 Juli, 02:51
***********************************************************************************
MITT SVAR TILL ELIN 22 ÅR.

Jag kan inte specellt mycket om mediciner vid IBS då jag själv är sökande i denna medicin djungel.
Men jag fick med mig olika tips på medicin och naturmedel som kanske kan fungera.
Allt beror ju på att hitta det som funkar för just dig.

Tipsen nedan fick jag på Esta sjukhus på ibs SKOLAN.

Men så fort jag hittar några tips på nätet så lägger jag upp dem här....

Vill du läsa mer om IBS skolan klicka HÄR.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0