Att inte ge upp och misströsta.

Hur gör man för att inte hamna där?

Jag vet faktiskt inte. Men jag skulle vilja lära mig det. Kanske finns d några tips att ta till?

 

Jag har haft några bra dagar med magen. Ja inte direkt perfekta dagar men dom har varit hanterbara.

 

Så bra dagar är = hanterbara dagar.

 

Så att du är med på hur jag menar när jag skriver bra dagar…

 

I natt har jag sovit rätt bra och då menar jag i det här sammanhanget bra.

 

Men jag har vaknat många ggr. Vaknade bland annat kvart i fyra och låg vaken till fem ca. Vaknade av att magen värkte och bubblade. Var till slut tvungen att gå upp och ta en samarin. Då lyckades jag somna om. Skönt. Vaknade sen en kvart innan klockan. Med en mage som gör ONT som fan. Men det är bara att bit ihop tänderna och le.

 

Fan har du sett när en hund visar tänderna?

Hur skräckinjagande han ser ut.

 

Då vet du hur jag ser ut idag.

Kommentarer
Postat av: V

Känner igen mig så! Hoppas du får en fin helg!

2011-06-10 @ 23:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0