I morgon är det i alla fall dags.

Om jag nu kan ta mig till stan med min oroliga magen. Skulle ju vara så jäkla typiskt om det inte går.

För jag ska ju  träffa sköterskan inför Ibs skolan. Det ska bli så spännande. Kanske kan hon ge mig tips på hur jag ska stilla min mage när den är så här.

Det ska bli fantastiskt kul att gå kursen. Träffa likasinnade och byta erfarenheter med fler som har samma som jag.

Sen att jag har hittat några via bloggen som har samma sak är ju så värt. Man slipper känna sig ensam.

En liten uppmaning till min blogg vän V.

 

Kan inte du skriva ner hur en dålig dag ser ut för dig…??

(kanske får jag publicera den här på bloggen så att fler ser att vi är åtminstonde är två som har samma ”dumma” sjukdom)

 

Om du inte vill eller vill detta kanske du kan maila mig på [email protected].

 

För det vore kul att höra din historia om hur det började, hur det påverkar ditt liv osv.

 

Kramis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0