Sällan lyckan blir långvarig.

Jag har intagit en kamp mot min mages bestämmande.
Det går sådär.

Jag har
  • dragit ner på tuggummituggandet
  • jag dricker sällan pepsi max (bara numera till helgen, men har även då låtit bli)
  • jag tar dimor när magen börjar lösa sig. (får diarré)
  • jag försöker lägga mig ner och varva ner när magen oroar sig.

I helgen åkte jag och hälsade på min Brors mamma och vi tillbringade helgen där. Vi åkte bil i tre timmar och jag kunde det fast magen varit orolig några dagar. Varför? JO för jag tog två dimor innan vi satte oss i bilen.

Ett hus när vi passerade förbi i Sundsvall i helgen.

När vi åkte hem chansade jag på att det skulle funka. Vilket det faktiskt gjorde...yihaaa.

Det kändes sååå skönt i kroppen att jag åkte iväg över helgen. Ta kontrollen som det heter.

Men sen fick jag betala priset.

Jag åkte på kräksjuka i natt.

Frågan är om illamåendet jag kände av i fredags och magens pajande i fredags och lördags var något sjukt (mag-kräksjuka). Att jag stoppade upp det och sen var kroppen tvungen att få ut det?

Pissrumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0