Trevliga stunder.

Hur det än är i livet så har man ibland härliga stunder.
Igår firade vi min son som fyllde systembolags myndig med en god middag och med trevliga gäster.

Sen kom den objudne gästen Mr Mag Diarre oanmäld som ett brev med posten men det är ju som alltid bara att gilla läget.

Jag fick lov att ta medicin och den här ggn försökte jag med två papaverin. Det lugnade ner sig efter sex toalett besök. Du vet det där läget som att man skruvat på lervälling kranen.

Så illa var det.

Efter sista besöket hos mister mugg vid halv två, två sov jag sen resten av natten.

I dag har Fröken Stillamagen varit på besök men hon lämnar säkert mig innan natten tagit slut. Hon har ibland den dåliga vanan att lämna en i sticket när man behöver henne som mest. Herr Orolig rullar runt i tarmarna. Som små bubblor som svävar och slår runt i tarmväggarna genom tarmarna.

Men i kväll har jag haft en spännande stund framför tv till Eurovision song contest. Jag trodde och hoppade där ett tag att vi skulle vinna hela skiten. Men vi förlorade mot en värdig vinnare tycker jag. Azerbaijan.

KLICKA PÅ BILDEN SÅ FÅR DU SE OCH HÖRA LÅTEN.

God natt Sverige. C u tomorrow.

Kommentarer
Postat av: V

Grattis till sonen - själv fyllde jag 45 år igår :)

2011-05-15 @ 09:33:28
Postat av: M svarar

Tack. Jsg hoopas att du hade en trevlig födelsedag.

2011-05-15 @ 10:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0