Hej Emma!

Vad roligt att du hittat till min blogg..

Emmas kommentar: På mitt inlägg som du kan läsa genom att klicka på rubriken nedan.

På stan magen och jag...





Mitt svar.

Det är så härligt att du som har IBS har hittar hit. Man känner att det här är en sjukdom som är mer utbrett än jag kunde anat.

Jag har inte testat mediciner mer än Dimor och Imodium Plus. Då jag varit ganska ovetande om hur jag kan hjälpa mig själv tidigare.
Så jag kallar mig för sökare....

Försöker rannsaka mig själv i vad jag mår bra i och jag har blivit bättre på att acceptera min sjukdom och göra det bästa av varje dag.

Jag har kommit jätte långt på bara viljan att vilja känna mig frisk. Låter skit löjligt då jag känner mig dödsjuk emellanåt.

Men jag har bankat i mig själv att försöka ha ett positivt tänka istället för det negativa. För jag har kommit på att jag mår bättre av det, rent stressmässigt och själsligt.

Visst har jag dagar som jag kunde byta ut mot en annan och visst kan jag erkänna att det är förjävligt i bland.
Men tack vare Dimor så känns livet betydligt mycket roligare och lite enklare.

Kram//M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0