Ny start.

Jag sitter här nöjd och belåten efter min kryssning. Det var grymt nice att åka i väg. Jag var liiite orolig då min mage var så pass dålig dagarna innan. Men det är ju bara att gilla läget men det är såå svårt att göra det. Jag kommer nog aldrig vänja mig vid magen.

Men hur som så vaknade jag i Lördags och var sååå förväntansfull. Alltid mysig att åka. Vi åt lunch och efter lunchen kryddade jag magen med två imodium plus. Sen var det bara att vänta på när magen skulle stilla sig. Det gjorde den tack och lov och jag kunde åka tunnelbanan in till stan för att sedan kliva på båten och äta maten, som iof inte var helt igenom god men det fanns små guldkorn.

Magen stoppade i tre dagarn den här ggn. Det gör att jag känner mig trygg med dom. Livet har förändrats väldigt mycket för mig i och med dem. Love Imodium plus.

Jag hade tagit med mig en bok då jag älskar att läsa. Jag har inte förstått varför jag alltid vill läsa böcker på sommaren. Inte alls lika impad av det på vintern. Vet inte varför. Skumt det där. Men hur som så hade jag i alla fall med mig en bok på båten och den kom väl till pass då mina medkamrater hade sin egen tid utan mig så jag satt vid ett fönster och insöp solen. Läste min bok och njöt av fulla drag.

Vilken bok jag läser? Jo det kan du läsa mer om här. OM du har tips på någon bok som du tror passar mig (då du skuggat igenom vilka böcker jag har läst den senaste tiden och bloggat om så får du jätte gärna skriva ner det i kommentarer antingen här eller via bok bloggen.

Nej nu har jag inte tid med att skriva uten återgår till min bok. Bye så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0