Längtar...

I novrember ska jag åka utomlands. För första gången känns det kanon innan. För nu vet jag att jag kan ta kontollen över mitt liv. Det blir säkert en massa planerande med mag tabletterna för att kunna utnyttja dem på ett bra och säkert sätt i kombination med utflykter utan vetskap om vart det finns toaletter.
 
Känner mig inte lika orolig som jag gjort förr. Det blir en resa på två veckor och jag hoppas på massor av sol. För den har ju inte visat sig från sin allra bästa sidan den här sommaren.
 
Vart jag ska?
 
Till Spanien - Gran Canaria - Puerto Rico.
 
BILDERNA HAR JAG LÅNAT FRÅN INTERNET OCH ELLER VINGS HEMSIDA.
DET ÄR ALLTSÅ INTE EGNA TAGNA BILDER.
 
Men det kommer efter resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0