Svar på kommentar...

Svar på kommentar till inlägget: Svar på två kommentarer!!

 

Hej! För mig funkar inte heller LCHF, och nästan inget annat heller känns det som ibland! Kul att du har hittat en balans med magen och allt, och vågar dig på att resa en del :)

 

Mitt svar:

Tack Mickan för din kommentar.

 

Det är många som talar om att LCHF är det enda rätta för oss med IBS. Men det dom glömmer bort är att det funkar för en del men inte för alla.

För mycket fett går bort för min del, klart jag äter för mycket fett nu också men att lägga in en ny diet måste vara något som jag kan äta på lång sikt. Då kan jag ju inte tillföra mer fett å må lika dåligt trots att den kanske ger någon typ av viktnedgång samtidigt.

 

(blev det där begripligt?)

 

Man måste helt enkelt lära sig hur man själv fungerar. Det är det enda rätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0