Mail..

Jag får ibland mail från personer som säger att de också har IBS som vill komma i kontakt med mig ang en produkt som de själva använder och som har hjälpt dom.
 Då jag  känner att en del av dem är  mer intresserad att sälja en produkt mer än att delge en erfarenhet som de funnit iom produkten vill jag inte föra mailen vidare.
Sen finns d dom som BARA vill rekomendera en produkt utan att tjäna pengar på dem.
 
Jag får mail ibland där man frågar om jag vill ställa upp på intervjuer. De mailen lägger jag inte heller upp här då jag inte alltid vill vara med på intervjuerna. För att jag känner att det medför att de vill sälja en produkt också.
Man använder sig av att säga att de har ibs och blivit friska.
 
Jag har så svårt att tro att d blivit friska. Självklart kan man alltid bli bättre. Man jag har svårt för de som vill tjäna pengar på min sjukdom genom att försöka få med mig på tåget genom att säga att de har minsann ibs också.
 
Jag kanske låter synisk iom detta inlägget men jag har mixtrat och tagit bort mat tillfört mat och aldrig ALDRIG hittat ett givet sätt att äta.
 
Jag hoppas att man en dag kan hitta något som hjälper alla med ibs och som dessutom genogått många studier som tyder på och som garanterat hjälper.
 
Jag orkar inte leka med min mage och med min energi på att prova hit och dit.
 
Säg gärna emot mig men jag anser att man måste hitta sitt eget sätt och hittar man inget sätt så kan inte annan än jag själv beklaga det.
 
 
Nej nu ska jag inte ge mig in i den här debatten med mig själv för säkerligen har jag retat någon och gjort någon arg och misströstande.
 
Men jag har så många bra dagar, veckor utan några besvär från magen som gör att jag inte vågar eller vill mixtra med en massa medel som inte garanterat kan ge en perfekt och bra magen.
 
I morgon kanske jag känner något annat ang detta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0