Svar till Catarina.

Hon skrev ett inlägg se HÄR på mitt inlägg som du kan läsa HÄR och där kan du se mitt svar.

Ett ny kommentar från Catarina.


Hej igen Catarina.

Jag blir verkligen så glad för alla tips som jag får som jag kan dela med mig av på bloggen.

Det gör ju livet lite lättare när man får ta del av sånt som faktiskt FUNKAR för en IBS.are.

För det gör ju att man har fler alternativ att ta till om en sak inte funkar så kan man prova något nytt.

För det verkar tyvärr så att man bara får en lungt mage en kortare tid. Och jag hoppas ju på att finna något som håller magen i chack länge.

Kram.

Ps. Nej det ska inte vara någon inloggningsruta. Det är nog bara att ta bort den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0