Svar på kommentar på inlägget...

Ska man kalla det bakslag?:
Åh, stor kram till dig och hoppas du blir bättre snart! Det var länge sen jag skrev något, det har hänt mycket i livet, semester, datorkrasch, sjukdomar, vardagsstress, IBS-skola.... senste veckorna har jag hittat tillbaka till din blogg men inte orkat skriva något. Så kan det vara ibland. Jag hoppas på ett bättre slut på det här året än vad hösten har varit. Kram från V
Hej V!

Jag undrade just vart du tagit vägen. Har tänkt mycket på hur det har gått för dig. Det låter som du haft en jobbig höst. Men livet är inte lätt i allmänhet och har man då också en åkomma/sjukdom som tar över blir det definitivt inte lättare i synnerhet.

Är jätte nyfiken på hur du hade det på IBS skolan och vad som hände där.

Om du vill får du gärna skriva igen och berätta. Antingen här eller via min mail [email protected]
Vi med IBS måste bry oss om varandra för det är det så många andra som inte kan eller vill eller gör.

Här har det gått rätt mycket uppför, men självklart med neddalar också. Men jag har försökt hitta det positiva i livet varje dag. Det har hjälpt mig jätte mycket. Inte mot min dåliga mage utan mer för mitt välmående.

Just nu har jag en nedgång men men .... Det är tufft när de kommer även om man vågar säga att man är rätt van. Men man hinner skämma bort sig med de bra dagarna numera. Så dipparna kommer blir det ändå lite jobbigt.

Men mitt bakslag beror med all sannolikhet av en bacill, för jag rör mig i kretsar där baciller gärna byter plats.

Men jag klagar inte för livet är så himla bra förutom min mage så jag vill verkligen inte klaga på varken mitt privatliv eller mitt arbetsliv.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0