Ska man kalla det bakslag?

Jag vet faktiskt inte om jag kan kallade det för det. Men just nu mår jag pissigt. Började med att jag vaknade i morse vid ca fyra av att jag hade skit ont i magen. Ont så in i h*lv*t*...

Kunde inte somna om utan låg vaken och kände hur värken blev värre och värre. Jag hade tarm tömning i går och gallan slog till. Dvs mycket galla som kom ut.

Ja jag vet att den här bloggen talar i klarspråk..men det är för att du ska förstå hur jävligt det kan vara.
Men också åt andra hållet också så klart....om hur bra det kan vara när det är bra.

Men hur som så spydde jag ren galla under morgonen och det är ingen höjdare då det svider så i halsen efteråt.

Jag kunde heller inte sova  som jag egentligen behövde. Slummrat hela dan i sängen har jag gjort. Försökt göra lite andra saker men inte orkat fullt ut .. Sov under eftermiddagen..

Fick i mig lite middag men inte mer. Nu sitter jag här med en mage som gör jätte ont....

Det bubblar galla i halsen...

Men men så vi kan väl kalla det för ett bakslag....

Kram från mig.

Kommentarer
Postat av: V

Åh, stor kram till dig och hoppas du blir bättre snart! Det var länge sen jag skrev något, det har hänt mycket i livet, semester, datorkrasch, sjukdomar, vardagsstress, IBS-skola.... senste veckorna har jag hittat tillbaka till din blogg men inte orkat skriva något. Så kan det vara ibland. Jag hoppas på ett bättre slut på det här året än vad hösten har varit. Kram från V

2011-10-27 @ 06:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0