Svar på kommentar som kommenterats!

Mumin J om Svar på kommentar.:
Hej igen!
Ja jag brukar kika in på din sida. Har äntligen förstått hur man lägger in massa länkar så nu länkar jag till din sida med :D
Tråkigt att du inte kom med i studien, men jag kan dela med mig sen, dock inte i detalj då det är sekretess belagt.
Inte kommit så långt än, det är mest övningar som liknar varandra, men vi får se då.
Haft bekymmer på sistone med min endometrios med, var på sjukhuset igår, har en cysta på äggstocken yeiii inte undra på att man har ont.
Vi hörs vännen
kram


Mitt svar:

HEJ Mumin!

Ja jag är jätte ledsen över att inte få vara med i studien så du för jätte gärna dela med dig av bra saker att kunna för att stressa ner...

Däremot ska jag vara med i en annan studie som har med IBS att göra. Det är så himla skönt att man faktiskt  lägger forskningspengar på oss som lider av detta. Jag kommer att skriva mer om studien som jag är med i när jag har kollat med dem om man får tala om den. Jag ska på undersökning den 27 februari så då vet jag  antagligen mer.

Du har ju allt bra otur du. Kunde det inte räcka med det du har nu, kan man tycka. Vad kommer de göra åt din  cysta? Ta dom bort den eller ska den försvinna av sig själv.

Jag hade för många år sen tre cystor på ena äggstocken och en på den andra och jisses vad ont det gjorde.  Mina gick sönder av sig själv. Den som satt ensam var 3gr3 cm och den största på den andra var runt nån cm.

Jag har länkat dig också som du kan se här bredvid till höger. (det gjorde jag för länge sen :-))

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0