Svar på kommentar.

Svar på en kommentar om Maktlöshet.
Hej!
Jag har själv ibs. Men jag har ägnat mina senaste år till djupdykning i "naturmedicin". Och en kompis tipsade mig om att eftersom jag har så ofantligt mkt timmar av forskning så ansåg hon jag skulle starta en blogg för att dela med mig av tips och ideer. Vet precis hur den dagen du har skrivit om ovan drar all energi ur kroppen. Ingen som inte har ibs kan förstå hur mkt en mage kan hindra en person i livet. det är sjukt hur låst man kan bli...
 
Mitt svar:
 
Jag har slutat leta efter den givna metoder för bra mage.
 
Då jag lärt mig under alla år att det finns inga givna regler.
Då magen är så ombytlig på vad den tål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0