Det kom en kommentar....

..på inlägget....Nu är det ett tag....
 
gud så skönt att läsa en blogg om ibs, ofta tror jag att det är bara jag i hela världen som lider av detta. och jag möter ofta folk som inte förstår eller kanske vill förstå de problem man har. jag har mer eller minder ALLTID ont i magen. antingen är det upp i magen där min magkatarr sitter eller nere i magen i tarmarna, eller både och. jag mår illa hela tiden och ibland kan jag inte äta, eller så måste jag äta för att inte må illa :/ du förstår säkert vad jag pratar om. jätte skönt att läsa att du har samma problem, inte skönt för dig.. aa du förstår vad jag menar :) mvh j
 
Mitt svar till J.
 
Jag förstår precis hur du menar. Det är lite hit och dit och lite uppe och nere... Ja ingen ordning alls.
 
Jag fattar hur du menar att du tycker att det är jätte skönt att läsa att jag har samma problem. Det är lite d som är tanken med min blogg.
Att vi kan dela med oss och känna igen oss för att förstå att vi inte är ensamna och framför allt inte konstiga och tokiga. För det är ju så att INGEN kan förstå oss så bra som vi som har det.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0