En lång period..

...på en mage som har varit i olag.
Har jag inte haft ont har jag varit tvungen att gå på toa i tid och otid. Har jag inte varit gasig eller uppkörd så har jag haft sura uppstötningar. Vaknat illamående och med magsaft i munnen.

Så nu har jag haft alla symtom under en och samma vecka.

Det sliter så hårt på en.

Men jag vaknade tidigt i morse med illamående men somnade om och vaknade då utan symtom....

Jippi.

Jag har ännu inte känt av någon förändring på mitt B12. Men det började kännas bra efter ett par dagar men det var väl mer en inbillning än fakta.

Jag orkar inte göra allt jag vill men jag vill fortfarande göra en massa kul.

Det går ju faktiskt att göra saker hemmavid.

Som att ta promenader och så men samtidigt är man lite feg att ge sig i väg långt från toaletter.

Men jag ska kanske ge mig ut i solen idag.

Jag kan ju alltid sätt mig ute på gården på en stol och sola.

Eller?

Kommentarer
Postat av: V

Man får helt enkelt lära sig att njuta av de små sakerna i livet :) Hoppas du får en bra dag!

2011-04-17 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0